FAQ

Een antwoord op de meest gestelde vragen is hieronder te vinden.
Toch nog vragen? Neem dan contact met ons op!

Offerte aanvragen

Een offerte aanvragen kan heel makkelijk, selecteer de producten en eventuele opties en klik op toevoegen. De artikelen worden dan toegevoegd aan de winkelmand. Vanuit daar kan een offerte aangevraagd worden voor de producten in de winkelmand.

Ik heb een offerte aangevraagd, wanneer ontvang ik antwoord?

Binnen 48 uur (op werkdagen) ontvang je een passende offerte. Bij specifieke wensen kan dit wat langer duren.

Ik heb een speciaal product nodig, en zie dit niet in de catalogus.

Wij hebben een eigen fabriek, wat betekent dat wij bijzonder flexibel zijn. Bij specifieke wensen is het handig om ons even te bellen of de wensen direct naar ons te mailen. Op basis van deze informatie kunnen wij een goede inschatting maken of wij de wensen kunnen realiseren.

Wat is jullie gemiddelde levertijd?

Onze levertijd is afhankelijk van de producten. Populaire artikelen zijn direct uit voorraad te leveren, waar andere artikelen een langere levertijd hebben. Voor de levering van de gehele order wordt het artikel aangehouden met de langste levertijd. Voor de meest actuele levertijd is het slim om een offerte op te vragen. Op de offerte wordt altijd de levertijd benoemt.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Ja, wij leveren ook buiten Nederland. Afhankelijk van het type product exporteren wij daarnaast ook buiten de EU. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Kan ik ook producten bij jullie afhalen?

Dit is mogelijk, vermeld dit dan bij de offerte aanvraag/bestelling. Wij geven dan een seintje wanneer het klaar ligt.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Onze bestellingen worden door onszelf afgeleverd of verzonden door onze transporteur. Het ligt aan de grote van de bestelling hoe uw bestelling wordt verzonden of geleverd. Wanneer wij de levering zelf verzorgen, veelal bij grote producten zoals voetbaldoelen, nemen wij altijd even telefonisch contact op een dag vantevoren om een tijdstip door te geven. 

Kunnen jullie ook de producten monteren/plaatsen?

Ja, wij kunnen ook in de montage en plaatsing voorzien. Is hier interesse in? Benoem dit in de offerte aanvraag of bij de bestelling in het opmerkingen veld.

Wij hebben schade aan onze producten, herstellen jullie ook op locatie?

Wij herstellen onze producten ook op locatie, ook doen wij onderhoudsbeurten zodat het materiaal nog langer meegaat. Voor een correcte inschatting van het werk is het slim om ons direct te mailen met de vraag en eventuele begeleidende foto’s toe te voegen zodat wij een goede inschatting kunnen maken van de werkzaamheden.

Heb ik garantie op de producten die ik bestel?

De garantietermijn kan variëren per productaankoop. Kijk daarom goed bij de aankoop van een product wat de garantietermijn is, zodat u hiervan goed op de hoogte bent. 

Nemen jullie ook oude materialen mee terug?

Ja, dit is zeker mogelijk! Dit wordt vooraf in onderling overleg besproken. 

Vraag niet beantwoord?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Contacteren